Memetro Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hei Jeg er ikke så veldig dreven på data, men litt kan jeg. Jeg synes det er utrolig morro, og spennende! Jeg har nå fått i oppdrag fra ei forening som vi er med i, å lage ei ny nettside. For å sette igang med dette trenger jeg en egen pc for det, som har litt god plass og som er stabil.... Den jeg bruker nå er sønnen vår sin, gjennom hjelpemiddelsentralen, og jeg tror ikke den egner seg så veldig til sånne formål..... Noen som har et par tips? Maks 10 000kr... Var innom Expert i går, og fikk da anbefalt HP Pavilion dv9645eo.... Mmmm, litt skeptisk..... Mens noen anbefaler dell...
zonko Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Trenger igrunn ikke ei veldig kraftig maskin for å lage ei nettside, så man bør kunne finne ei egnet maskin til godt under budsjettet ditt. Har du noen tanker om skjermstørrelse eller andre krav du har til maskinen? Har du andre bruksområder vi bør ta hensyn til? Hvilke programmer vil du kjøre?
Memetro Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Trenger igrunn ikke ei veldig kraftig maskin for å lage ei nettside, så man bør kunne finne ei egnet maskin til godt under budsjettet ditt. Har du noen tanker om skjermstørrelse eller andre krav du har til maskinen? Har du andre bruksområder vi bør ta hensyn til? Hvilke programmer vil du kjøre? Det var da veldig så vanskelige spørsmål du skulle stille da...... Hehehehe.... Jeg skal samtidig styre et forum, som jeg håper på skal bli ganske aktivt. Vi skal ha en del bilder og lignende inn på siden... Programmer ja.... Fniiis, godt spørsmål.... (dumme meg...) Det jeg jobber med nå er å finne et stabilt webhotell som ikke koster skjorta og vi går for simple machines-forum. Så er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal designe siden enda (tips mottas med stor takk....), men jeg ser at det er en del webhotell som har slike "pakker" hvor man kan lage sider... Skjermstørrelse kunne jeg tenkt meg 17". Ellers blir den nok ikke brukt så mye utenom det, ettersom det blir foreningen sin maskin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå