Solidsturla Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg har et sinnsykt irriterende problem. Hver gang jeg summoner, unmounter eller noe som gjør at pettet kommer så fryser hele skjermen og av og til disconnecter jeg. Jeg har prøvd å reinstallere, repair.exe slått ned grafikk. Det har aldri vært sånn før, jeg håper noen vet hva jeg kan gjøre Endret 22. november 2007 av Odd-Frank
StarGazer Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) reroll til warrior! Nei, seriøst, sjekk at du har siste drivere til skjermkortet ditt. Endret 22. november 2007 av StarGazer
bandreas Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 reroll til warrior! Nei, seriøst, sjekk at du har siste drivere til skjermkortet ditt. What he said. Eller kjøp deg nytt hvis det begynner å dra på årene.
Solidsturla Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Rart at det plutselig en dag kom hvis det begynner å dra på årene.
Dev- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Rart at det plutselig en dag kom hvis det begynner å dra på årene. kom det eter 2.3 patchen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå