Gå til innhold

Problemer med å ringe til Onecall


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter.

 

Noen tips her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter.

 

Noen tips her?

 

Det står en dato når simkortet blir aktivert på medfølgende brev.. Fram til denne dagen kan du ikke bruke simkortet. Eller har denne dagen kommet..?

Gjest Slettet-376f9
Skrevet
Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter.

 

Noen tips her?

Har litt problemer med å følge tråden i det du skriver, men kan saken være at du ett eller annet sted har prøvd å ringe til et sim-kort som ikke er aktivt?

Skrevet

SIM-kortet er aktivt. Alle bortsett fra Tele2 kunder klarer å ringe til det. Jeg og min bror har begge Tele2 og klarer ikke å ringe til dette kortet...

Skrevet

Da kontakter du Tele2. Feilen ligger sannsynligvis hos dem, og dersom feilen ikke ligger hos dem så bør deres teknikere klare å finne ut hvor feilen ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...