Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

riktig å distansere meg fra han nå?


Gjest Guest_megmeg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_megmeg_*

etter et år ble det plutselig slutt. ingen forvarsel, merka ingen tilbaketreking fra hans side. alt var flott og bra helt til han en dag sa han var usikker på hva han følte. vi er begge enige om at vi hadde det veldig bra. men han er forvirra og må finne ut av ting. vi har funnet på litt etter det ble slutt, sett film og var på fest hos broren hans. han vil også at jeg skal bli med han hjem å spise, se på tv ol.

jeg følte for noen dager siden at han aldri vil kunne kjenne på savn etter meg om vi fremdeles skal gjøre slike ting vi gjorde da vi var sammen. som å snakke i flere timer hjemme hos meg, spise frokost sammen ol.

derfor har jeg begynt å distansere meg, men han har økt kontakten. får mld på morgenen om at han er glad i meg, at han savner meg, vil på besøk osv.

jeg gir ingen respons på dette. lar han bare være ifred, så han får tenkt sine tanker.

er det det beste jeg kan gjøre nå? bare la han være?

vi har vel et øsnke om å finne tilbake igjen men har ingen forhåpninger. han sier han ikke vet om han kan se meg i framtida hans men når vi snakker om alt og ingenting så sier han "vi må gjøre dittogdatt sammen" "vi må reise til amsterdam sammen en gang" slike ting som vi planla da vi var kjærester.

 

hva skjer her? er det no håp for oss fremover? hvorfor ringer han meg 4 ganger dagen bare for å si "hei" og sender slike sms tidlig på mrgenen? er det fordi jeg fjerner meg fra hans liv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker jo nesten som om dere har lyst til å være sammen enda, hva mener du med "plutselig slutt"? Noe må jo ha ført til bruddet. Det kan se ut som at han har veldig lyst til å bli sammen igjen ut ifra det jeg leste, og jeg ser ikke helt hvorfor du distansierer deg hvis du og faktisk har lyst til å være med han.

Du må nesten se det ann selv, litt vanskelig for utenforstående og vurdere en sånn situasjon :)

Lenke til kommentar

Skjønner det som at du egentig gjerne vil bli sammen igjen med ham, men bare hvis han virkelig vil det.

 

Det er klart at når du trekker deg unna vil han mer og mer føle savnet etter tingene dere pleide å gjøre, noe om øker sjangsen for at han innser at han vil tilbake.

 

MEN: Hvis han tolker din stadige unnatrekking som et tegn på at du ikke er interessert i ham mer og han merker at det går helt fint å fortsette livet sitt uten å være med deg ofte, kan du fort miste ham.

 

Hvis det er slik det er ville jeg sagt til ham at dere tar litt tid fra hverandre, hvis han vil tilbake, så er det greit, men da må det være som kjæreste, ikke venn.

Lenke til kommentar
Hvis det er slik det er ville jeg sagt til ham at dere tar litt tid fra hverandre, hvis han vil tilbake, så er det greit, men da må det være som kjæreste, ikke venn.

Mhm. Jeg ville ha snakket med han, jeg. Du blir sikkert innmari forvirra av alle de miksa signalene også. Enten må dere ha tid fra hverandre uten yppig sms o.l, eller så er det vel bare å prøve å være kjærester igjen?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_megmeg_*

han vet ikke hva han vil enda, han tenker men har ikke bestemt seg. jeg distanserer meg fordi jeg vil gå videre om det ikke skulle gå vår vei. vil ikke sitte å vente på noe. OG jeg kryper heller ikke tilbake om han knipser. da må han virkelig vise at det er meg han vil være med.

nei bruddet kom veldig plutselig faktisk. jeg fikk sjokk for alt virka bra. og vi er fremdeles enige om at vi hadde det veldig bra. men han måtte finne ut av følelser ol. han var her nå nettopp, skulle visst et eller annet men hadde feilberegnt tida så ville vente her imens. de to siste dagene har han vært veldig pågående med å få møte meg, være her, vil holde rundt og klemme. jeg sier nei til det, og sier at han ikke bare kan bruke meg som kjæreste når det måtte passe han. snart vil jeg også si han at han får kontakte meg den dagen han vil snakke ut. da er det enten eller.

grunnen til at jeg distanserer meg og ikek vil gjøre slike kjæresteting er nettopp fordi vi ikke er kjærester lenger og han får aldri kjenne på åssen det er å være uten meg om jeg skal gi han slike goder. jeg vil videre og setter meg ikke på vent, derfor tar jeg avstand fra slike klemme/kose greier.

hadde det enda vært sex han var ute etter så hadde jeg skjønt litt mer 8alle hr sine behov) men han har tydelig behov for mer. det er forvirrende. hva er det han egentlig er ute etter??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...