Gå til innhold

vista og trådløst nettverk problem


kjall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Finn bruksanvisning til ruter og logg deg inn gjennom nettleseren med riktig IP,feks 192.168.0.1 og Passord\brukernavn.

Finn i ruter menyen Firmware update hvor du blir satt over til nettside med nyeste FW til ruter.

Lagre FW på PC og åpne filen med ruter.

Ikke gjør dette gjennom trådløs kobling men med kabel for å unngå at at oppdateringen feiler.

Alt skal gå automatisk.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Finn bruksanvisning til ruter og logg deg inn gjennom nettleseren med riktig IP,feks 192.168.0.1 og Passord\brukernavn.

Finn i ruter menyen Firmware update hvor du blir satt over til nettside med nyeste FW til ruter.

Lagre FW på PC og åpne filen med ruter.

Ikke gjør dette gjennom trådløs kobling men med kabel for å unngå at at oppdateringen feiler.

Alt skal gå automatisk.

 

Jeg har et liknende problem.

Jeg kommer meg på nett men det "detter ut" med jevne mellomrom (kanskje ti minutters mellomrom).

JEg har prøvd følgende: Skifta kanal på det trådløse nettverket, skifta slik at den sender bare ...-n og ...g. Sjekka for oppdatering av firmware, oppdatert drivere til trådløst nettverkskort.

 

Problemet vedvarer.

Det snodige er at den andre PC'n vi har, en ca to år gammel bærbar med Win XP er på nett uten problemer hele tida, det samme gjelder stasjonær PC'n som er kopla til med kabel.

 

Jeg har vista og en rimelig ny packard bell bærbar PC.

 

Setter stor pris på hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...