Yteliss Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 er en 70 lock som sliter litt med og få rep hos the scryers. Noen forslag? Noen quester som jeg får rep? Og hvor finner jeg arcane tome? har bare kjøpt arcane tome på AH:) blir litt dyrt i lengden
Leviath Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Gjør TK instances, der er det mange mobs som dropper signets/tomes. Du kan også grinde ved Mana Forgene i Netherstorm.
wise™ Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Farm ved Black Temple. Når du går mot Doomwalker går du første til høyre. Der er det masse Blood Elves du kan denge løs på, de dropper ofte Sunfury Signets og litt mindre ofte Arcane Tomes.
Yteliss Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor får jeg ikke levert Firewing Signet? eneste jeg kan levere hos Scryers er Arcane Tome!
FOOrK Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 har du mye rep da? etter honored kan du levere sunfire? signets
Yteliss Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 har du mye rep da? etter honored kan du levere sunfire? signets Er friendly nå. men trodde at jeg kunne levere Firewing Signets da.
War Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Før var det i alle fall 63-68 eller noe Og i den perioden opp til honored. Gjør Quest i shadowmoon, BT atune kjeden osv. Fleste Q gir s rep. Endret 6. desember 2007 av War
Leviath Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor får jeg ikke levert Firewing Signet? eneste jeg kan levere hos Scryers er Arcane Tome! Hvis opplegget er det samme osm for Aldor er det en person som tar imot kun Arcane Tomes og en annen som tar imot Signets.
FOOrK Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 ja da skal du kunne levere firewing signets. en npc på utsiden, i toppen av trappen skal ta imot disse.
Rhythm Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Tror jeg brukte ca 600g på exalted, og da var det tomes hele veien. Kjøp de billige signetsa som jeg ikke husker hva heter til honored, kosta rundt 30g for meg med noen få quester gjort. Etter det er det bare å kjøpe tomes når de er på det billigste, og gjøre alle questene med rep til scryer hvis det begynner å bli for dyrt. Spar questene til etter honored tho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå