Gå til innhold

8800 i SLI, ingen forbedring i CSS?


Incense

Anbefalte innlegg

Hei :new_woot:

 

Etter at skjermkortet tok kvelden kjøpte jeg meg 2 stk XFX 8800 GTS i SLI oppsett (resten av oppsett sees i signatur).

I 3Dmark06 funker dette utmerket (11342p). Også i andre spill ser jeg en tydelig forbedring i grafikken. MEN.... i CSS (med det oppsettet som automatisk blir valgt) får jeg ca 230 fps i 1280*1024 på stresstesten... Men i spillet får jeg fortsatt ikke noe særlig bedre ytelse enn før (med 7950gx2)? Ligger vel i snitt på 150fps. Ikke at det ikke er nok, men undrer litt på hvorfor ikke 2 bedre skjermkort i SLI utklasser ett 7950gx2?

 

Noen som har en plausibel forklaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. Du kan jo være inne på noe der. Skal sjekke litt rundt på nett for å se om det står noe om dette...

 

Synes det er en anelse rart at ikke valve har fikset dette i så tilfelle men.... CSS er jo tross alt ett rimelig utbredt spill.

 

PS! Glemte å nevne at det da er litt rart stresstesten gir ca 80-90 fps mer enn før...

Endret av Incense
Lenke til kommentar

OK.. men trodde jo ikke at en 6000+ skal holde igjen på CSS...?? Hva må en ha da? Intel quadcore??

Har sjekket prosesser (ctrl + alt +del ) under spilling og cpu bruker jo ikke halvparten av en kjerne engang..

 

CSS bruker jo også en del minne (ca 1gb) under spilling, men det er heller ikke det (avverget neste kommentar der :D ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...