Gå til innhold

8800gts jobber sammen?


angelbl00d

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har 2 stykk Xfx 8800gts 320mb å lurer derfor på om begge jobber sammen?

Fikk 9500 på 3dmark06 med en pc på 2,4 quad , 4gig ram å da 2 stykk 8800gts 320mb.

Kan dette høres rimelig ut? må nok til å OC uansett snart

 

hvilket hovedkort har du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen som har forslag til nytt hovedkort som sli funker på? inetl 775 socket:P må også passe med prossessoeren Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

 

Jeg ville ha ventet litt med og kjøpe nytt hovedkort, nvidia skal snart lansere 780i SLI som er arbtageren til det alternativet en har nå (680i SLI). Problemet med 680i er at det ikke egner seg til overklokking av quadcore i det hele tatt, forhåpentligvis blir 780i bedre med tanke på det.

 

Så mitt råd er og vente til det kommer ut, og heller klare deg med det du har nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Ikke alle hovedkortene som kommer opp der støtter SLI... noen av de er crossfire... ;)

 

Skal en ha SLI må en ha et nvidia baset chipset, de som er ute på merkedet nå og som støtter SLI og quadcore er: 680i SLI og 650i SLI...

Lenke til kommentar
Jeg ville ha ventet litt med og kjøpe nytt hovedkort, nvidia skal snart lansere 780i SLI som er arbtageren til det alternativet en har nå (680i SLI). Problemet med 680i er at det ikke egner seg til overklokking av quadcore i det hele tatt, forhåpentligvis blir 780i bedre med tanke på det.

 

Så mitt råd er og vente til det kommer ut, og heller klare deg med det du har nå...

Vet du en eventuelt dato på dette? ser også at det er mange hovedkort som ikke støtter 8500 ram, det er jo det jeg har nå:(

Endret av Tysse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg ville ha ventet litt med og kjøpe nytt hovedkort, nvidia skal snart lansere 780i SLI som er arbtageren til det alternativet en har nå (680i SLI). Problemet med 680i er at det ikke egner seg til overklokking av quadcore i det hele tatt, forhåpentligvis blir 780i bedre med tanke på det.

 

Så mitt råd er og vente til det kommer ut, og heller klare deg med det du har nå...

Vet du en eventuelt dato på dette? ser også at det er mange hovedkort som ikke støtter 8500 ram, det er jo det jeg har nå:(

 

Selv om det ikke støtter 8500 ram så vil det enda fungere med den rammen, men mulig du må sette hastigheten manuelt i bios for og få den fulle hastigheten...

 

 

Håper dette hjelper noe..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...