Gå til innhold

PC-en fryser under spilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde og spille ngs pro street så fryser hele PC-en etter ikke lenge.

så tenkte jeg det var noe galt med spillet så jeg prøvde call of duty4, etter jeg hadde spilt kansje 5-10min så frøys hele PC-en på nytt.

va kan være galt med PC-en min, kan det være virus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det "kan" være! Men da hadde nok PC-en fryst på alle andre spill også vil jeg tru... Det kan også være at virus prg ikke tillater deg å spille det eller no. Sjekk også for sikkerhetens skyld at du ikke har masse støv og dritt i vifta og i systemet.

Jeg er ikke noe "PRO" akkurat på PC men, jeg har hatt dette problemet selv.

Skrevet (endret)
Blir PC-en overopphetet?

Ja! Fordi vifta ikke kjøler nok til at systemet blir kalt nok og det igjen gjør at PC-en ikke vil jobbe mer! Spill som blir nylig produsert krever mye av PC-en.

Endret av THE-DOCTOR
Skrevet

jeg merket det selv med min pc at den begynte å bli ganske varm når jeg spilte cod4 og crysis, jeg har også viftestyring på GPU vifta og en vanlig kabinett vifte, hvis jeg skrur disse ned begynner alle spill å hakke.

Skrevet

Tviler på at vi har samme problem, men PC-en min fryser seg hele tiden også.

Det kan være i oppstart, det kan være mens jeg surfer, eller mens jeg spiller.

Har dog aldri opplevd dette i cs.

Tviler dog på at det er oppheting som er problemet ettersom det kan skje i oppstarten mens jeg kan spille i timesvis uten at noe skjer.

Noen som vet hva som er gale med min pc? :p

Skrevet

Men det kan fremdeles være temperaturproblemer. Sjekk om det er en del som er varmere enn den skal være med noen temp-måle-programmer. Ofte så er det skjermkortet som blir for varmt når det jobber. det kan også være tull med driverne.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg hadde noe sånt for litt siden, det var ofte når jeg skulle loade et game det skjedde, det var normal lyd og jeg kunne bevege musepekeren, men bildet stod der... men det er sikkert ikke det samme problemet, og jeg husker ikke åssen jeg fikk ordna det heller :hmm:

Endret av IronMartin
Skrevet

Hadde samme problem på den gamle PCen min...

Spillet hang seg og det kom den samme lyden om og om igjen =s

Sjekka viftene i PCen og det var ett 10cm tykt lag med støv på prossessor vifta :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...