Gå til innhold

Hordan logge på dom "root"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg vil kopiere filer eller gjøre noe annet får jeg beskjed om at jeg ikke får lov til å gjøre dette, fordi jeg ikke er root. Og noe jeg holder på med nå sier: "As root, open nautilus window and type".....

Hvordan åpner jeg as root?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om det er Ubuntu du bruker, kan du løyse dei fleste problema med å skrive sudo framfor dei kommandoane du vil ha gjort. Du utførar dei då som "root-brukar".

Sudo er eit program som gir vanlege brukarar rettigheiter til å endre og køyre program dei elles ikkje ville hatt rettigheiter til. Men sudo blir berre brukt midlertidig til enkelte operasjonar.

Om du vil ha tilgang til å logge deg inn som "ekte root" i eit shell, kan du bruke kommandoen su.

Endret av huf
Skrevet (endret)

Kva skjer om du tar ein "sudo nautilus" og prøver å kopiere grafisk?

Skal ikkje vere nokon grunn til at du ikkje skal kunne bruke "sudo cp ...", dog.

Er alt som det skal vere i /etc/sudoers?

Endret av huf
Skrevet

Ingen problem.

Men det skal ikkje vere nokon grunn til at du ikkje skal kunne gjere det med kommandolinja.

For eks.:

sudo cp /home/bush/bilde.jpg /usr/share/pixmaps

Om eg skal tippe, så vil eg trur at du sto i feil mappe i forhold til fila du skulle kopiere over. Husk å angi heile filbana, eller 'cd' til den aktuelle mappa før du kjører kommandoen.

Skrevet

Det jeg gjorde var å gå til Places og så åpne to vinduer, ett der bildene lå /home/ og ett der bildene skulle /usr/..... og så prøvde jeg copy-paste og drag&drop. Ingen av dem virket. Men når jeg gjorde som du sa, virket det perfekt!

Skrevet

Når du gjer det på den måten, har ikkje brukaren din superbruker-rettigheiter, og du har dermed ikkje tilgang til å kopiere inn noko til /usr/share/pixmaps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...