eminem1 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 HeiHei.. Jeg og en venn har lyst på en server på CS:S og vi lurer på hvor vi kan helst kjøpe og hvis ikke det går vil vi leie... Noen som veit om noen linker som selger servere eller hva jeg skal si.... hadde også vært fint om noen også kunne gi meg en adresse hvor det står instrukser på F.eks gi våpen, kicke osv...
TrueNo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 (endret) Her Norske servere som du sikkert ser(.no) Sry hvis det er REKLAMASJON? Så står det Rcon Guide i forumet på siden Endret 22. november 2007 av BitFrost^
neadii Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Anbefaler dere å kjøpe warserver fra en bedrift som er litt kjent. F.ex. www.gameserver.no, eller www.warserver.no (Vet ikke om warserver.no har Source servere)
Frederick_ Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 jeg har fra clanserver.no Digg ping, men utenlandske personer ( UK,Dansker(av å til) Tyskere,franske osv) Har dårlig ping på over 100. Noe som er litt dumt, hitboxen er sugen av å til. Og ticken er litt ustabil. Så jeg synes ikke clanserver.no er helt bra for tiden. Hadde de fått fikset dette så er dette norges beste server. Får håpe de fikset det
Jooakim Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Her Norges billigste servere Sry hvis det er REKLAMASJON? Så står det Rcon Guide i forumet på siden Du vet at det er ulovlig ifølge Norges reklamelov, å skrive/si noe i reklamen som ikke er sant? Og jeg vil ikke si dette ser særlig heldig ut når det virker som om du er ansatt i firmaet. Jeg hinter til at du skriver at det er Norges billigste servere. Men om du titter på for eksempel GameServer.no, ser du at tre måneder med en MP-server, koster 639,- mens deres CS-server i tre måneder koster 799,-. Og ut ifra det trådstarter skriver, så virker det som om det er publicservere han/hun er på jakt etter, noe jeg ikke ser på clanserver.no. Og utenom GameServer.no, vet jeg ikke om noen norske selskaper som leier ut publicservere til CS:S.
neadii Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Mener du at Clanserver ikke er trygge? Det er akkurat det jeg mener. Clanserver minner meg utrolig mye om det firma som heter norgaming. (www.norgaming.no) Og norgaming er både dårlig og useriøst.
TrueNo Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Her Norges billigste servere Sry hvis det er REKLAMASJON? Så står det Rcon Guide i forumet på siden Du vet at det er ulovlig ifølge Norges reklamelov, å skrive/si noe i reklamen som ikke er sant? Og jeg vil ikke si dette ser særlig heldig ut når det virker som om du er ansatt i firmaet. Jeg hinter til at du skriver at det er Norges billigste servere. Men om du titter på for eksempel GameServer.no, ser du at tre måneder med en MP-server, koster 639,- mens deres CS-server i tre måneder koster 799,-. Og ut ifra det trådstarter skriver, så virker det som om det er publicservere han/hun er på jakt etter, noe jeg ikke ser på clanserver.no. Og utenom GameServer.no, vet jeg ikke om noen norske selskaper som leier ut publicservere til CS:S. Det jeg har fått beskjed om er at de er de billigste,jeg har ikke skjekket det,men hvis du sier det så.Jeg skal endre da -BitFrost
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Mange private som låner ut servere gratis.. Dette har jeg skaffet flere ganger..
-ɐMoԀ- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Clanserver.no har ingen ting med www.norgaming.no og gjøre Om det er noen som har ustabil tickrate så er det fint om dere forteller Clanserver.no om det, fint med dato klokkeslett da det skjer, samme gjelder hitbox. Det er ikke så mye "lille" Norge kan gjøre med dårlig ping ned til Frankrike feks. Nå er vel ikke MP-server til gameserver.no med 100 tick? isåfall må clanserver.no fikse billigere priser.
neadii Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Les posten min igjen før du kommenterer til meg.
hiper Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Pingen de forsjellige serverleverandørene har til utlandet kommer ann på routing, plassering og peeringavtaler Av de norske så anbefales pro serverne til gameserver Dataguard har også greie servere, men disse er forholdsvis dyre
Jooakim Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå er vel ikke MP-server til gameserver.no med 100 tick? isåfall må clanserver.no fikse billigere priser.De ikke-PRO-serverne kjører vel ikke med 100 tick, nei, men BitFrost her skrev at dere hadde de beste serverne i Norge, og spesifiserte ikke om det var 100 tick eller hva. :-)
TrueNo Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Som jeg ser så har jeg feil informert,men bare fordi at jeg har blitt feil informert.Jeg tenkte ikke på å skjekke det selv,men dette skal jeg huske til neste gang... Lesson Learned:Alltid dobbeltskjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå