Gå til innhold

Lav fps i CS på laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller litt her, også slår jeg på netgrafen og ser at jeg kjører på 25-30 fps. Har prøvd en drøss med kommandoer, men det ser ikke ut til å ville forandre på seg. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Sitter på en litt gammel Packard, 1.4 ghz, 1 gig ram.. Ikke sikker på hva slags skjermkort det er.. Men CS krever jo ingen ting, så hadde forventa at det skulle gå ganske greit.

Sorry hvis jeg poster i feil forum eller no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du kjører så lavt som 25-30 så er det vel ikke stort å gjøre..

Nye skjermkortdrivere, nye chipsetdrivere... men tviler sterkt på at de du har er så riv ruskane galne at du plutselig får 100fps ved å installere nye.. Tvilsomt at det er en instilling også... Sitter vel sikkert på et integrert intel skjermkort eller noe lignende :)

Skrevet

Jeg skal vedde på at det er skjermkortet ditt. Jeg har også god nok pc, men takket være det dumme Intel-kortet mitt, så får jeg ikke mer enn 30-40 fps + lagg når granater eksploderer...

Skrevet
Jeg skal vedde på at det er skjermkortet ditt. Jeg har også god nok pc, men takket være det dumme Intel-kortet mitt, så får jeg ikke mer enn 30-40 fps + lagg når granater eksploderer...

Samme her, uansett hvor lite cs krever er det ikke godt nok med en integrert Intel GPU-chip

Skrevet
1.6. Som da skal gå glatt selv på dritmaskiner.. Har fått opp fps-en en del nå da, ligger gjevnt på 35-40.. Skal prøve å tweake litt her, se hva som skjer..

Hva slags gpu har du? Det går langt fra glatt på dem fleste integrerte skjermkort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...