appelsinbrus Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Spiller litt her, også slår jeg på netgrafen og ser at jeg kjører på 25-30 fps. Har prøvd en drøss med kommandoer, men det ser ikke ut til å ville forandre på seg. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Sitter på en litt gammel Packard, 1.4 ghz, 1 gig ram.. Ikke sikker på hva slags skjermkort det er.. Men CS krever jo ingen ting, så hadde forventa at det skulle gå ganske greit. Sorry hvis jeg poster i feil forum eller no.
Fenixen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 når du kjører så lavt som 25-30 så er det vel ikke stort å gjøre.. Nye skjermkortdrivere, nye chipsetdrivere... men tviler sterkt på at de du har er så riv ruskane galne at du plutselig får 100fps ved å installere nye.. Tvilsomt at det er en instilling også... Sitter vel sikkert på et integrert intel skjermkort eller noe lignende
wwwerner Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg skal vedde på at det er skjermkortet ditt. Jeg har også god nok pc, men takket være det dumme Intel-kortet mitt, så får jeg ikke mer enn 30-40 fps + lagg når granater eksploderer...
Demantios Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg skal vedde på at det er skjermkortet ditt. Jeg har også god nok pc, men takket være det dumme Intel-kortet mitt, så får jeg ikke mer enn 30-40 fps + lagg når granater eksploderer... Samme her, uansett hvor lite cs krever er det ikke godt nok med en integrert Intel GPU-chip
Krillekongen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvilket Counter Strike-spill er det snakk om?
Demantios Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvilket Counter Strike-spill er det snakk om? Regner med at det er 1.6
appelsinbrus Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 1.6. Som da skal gå glatt selv på dritmaskiner.. Har fått opp fps-en en del nå da, ligger gjevnt på 35-40.. Skal prøve å tweake litt her, se hva som skjer..
Demantios Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 1.6. Som da skal gå glatt selv på dritmaskiner.. Har fått opp fps-en en del nå da, ligger gjevnt på 35-40.. Skal prøve å tweake litt her, se hva som skjer.. Hva slags gpu har du? Det går langt fra glatt på dem fleste integrerte skjermkort
appelsinbrus Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Er no integrert noe.. Intel 82852/82855, står det. Fikk fps-en opp i 40-50 her nå da, trur ikke det blir stort bedre.. Har skrudd ned en del ting i grafikken og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå