reor Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hei. Etter å ha sjekket med NRK ble Microsoft Mediaplayer 11 lastet ned og installert samt Flash player. Ved forsøk på å se TV får jeg lyd men ikke bilde. Har prøvd noen andre plasser enn NRK også men samme resultat. På hjelpeteksten til NRK står det at man skal gå inn i setting på mediaplayer og endre til html. Jeg finner ikke setting på v/11. Har lurt på om jeg har ett eller annet driverproblem,men får inn video i andre program uten problem. Klart jeg kunne prøve med versjon 10 isteden. Er det noen som har noe tips her? Takker for all hjelp.
reor Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Jeg er forundret over at ingen har nyttige innspill her , men da faktisk heller ikke NRK har forslag er vel ikke dette så rart. Når jeg prøver å se TV på NRK's hjemmeside år jeg fine bilder av intro hvis denne er lagt inn og svart skjerm men med lyd når selve programme jeg ønsker å se skal begynne. Ingen andre med tilsvarende problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå