fjellpower Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Kan det være en IP konflikt? Eg måtte skrive IP konfigurasjonen inn manuelt fordi ps3 brukte automatisk en av addresene til en av de andre datamaskinene på nettverket. Før eg gjorde det disconnecta eg hver time og måtte koble til på nytt, også etter maskinen var slått av og på.
drasdo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Kan det være en IP konflikt? Eg måtte skrive IP konfigurasjonen inn manuelt fordi ps3 brukte automatisk en av addresene til en av de andre datamaskinene på nettverket. Før eg gjorde det disconnecta eg hver time og måtte koble til på nytt, også etter maskinen var slått av og på. hvor finner jeg den ip som jeg må skrive inn på ps3 min? kan prøve det da så får vi se om det hjelper
drasdo Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 et lite spørsmål som jeg treng svar på fort som jeg har skrevet mange ganger før så har jeg problemer med at jeg blir frakoblet midt inni spill på warhawk når jeg sjekker internettforbindelsen så er alt i orden men noe som heter UPnP er ikke tilgjengelig.. hva vil dette si og kan dette være grunnen til at jeg har problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå