naeff Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Når jeg logger meg på wow joiner jeg ikke channels. Har prøvd å reinstallere wow, slette WTF mappa og wow repair. Men ser ikke ut som noe av dette funker. Alle kæmmisene mine joiner dem på min konto, men ikke min data. Noen idé om hva jeg kan gjøre for å fikse dette jævla drite her? Mvh Anders.
Kuldesjokk Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 /join trade /join general /join localdefense /join guild (usikker på denne)
naeff Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Funka ikke det :s Men ser jo ut som jeg ikke connecter i det hele tatt, alle er Unknown osv..
Kuldesjokk Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hmmm. Kanskje du har den buggen der folk sleit med at utstyret og slikt ikke ble synlig
naeff Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 nei ikke vet jeg. Men jeg blir disconnecta etter 1 min uansett hva. alle er unknown. men det må jo være noe med min pc? alle kameratene mine spiller fint på den uten problemer. jeg kan jo ta å spør en gm kanskje?..
nazrm Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 99% sikker på at dette hjelper: http://eu.blizzard.com/support/article.xml...mp;pageNumber=1
World Of Warcraft Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hehe du disca hvert minutt, men det var viktigere å få joina channels? Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå