Gå til innhold

Internet Explorer loader ikke nye vinduer.


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg bruker Windows XP og har lagt inn ie6. Men det som skjer her er at, den vill ikke åpne urler fra outlooken min, den vil ikke åpne popups. Altså, de åpnes, men de er hvite inni. Endel linker funker ikke etc. Har lett på en del messageboard, og har finni ut at det er en fil ved navn urlmon32.dll som skal være dirigert til en bestemt katalog. Har gjort det etc, men det funker ikke for det!

 

Kort oppsumering :wink: Internet explorer vil ikke loade popups vinduer, og enkelte linker. Ikke linker i outlook express!! Hjelp :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd dette også nå, men til ingen nytte. Men som sagt på et annet messageboard jeg leste, stod det at jeg skulle søke i regedit etter en fil som het urlmon (tror jeg) Og sørge forat den viste til c:windowssystem32. Det gjorde den, men det funker fortsatt ikke, så jeg lurer på om det er noen som har hatt tilsvarende problem.

Lenke til kommentar

Jeg VET med sikkerhet at mange har det problemet her, men etter timesvis med messageboard lesing har jeg nå finni løsningen. Limer inn løsningen + urler :wink:

 

Løsning:

 

regsvr32 Shdocvw.dll

regsvr32 Shell32.dll

regsvr32 Oleaut32.dll

regsvr32 Actxprxy.dll

regsvr32 Mshtml.dll

regsvr32 Urlmon.dll

 

Det var alt jeg trengte å gjøre, nå funker det som hell her :wink:)

 

http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/le.../608/qid/132319 Her fant jeg løsningen :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...