Kahrs Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hey har så pass mange problemer med CoD 4, -Kommer feilmelding DirectX -Spillet klikker og må starte PC-en på nytt igjen -små andre problemer Men det jeg lurer på er kordan eg kan beholde alt det jeg har oppnått til nå? som.... -class -ranken min -alle våpene jeg har fått også videre fordi jeg skal uinstallere og installere det på nytt, så vil ikke få alt fjernet igjen og begynne på nytt seriøse svar og ærlighet er viktig =) Mvh FuSeCk
webma Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 i call of duty mappa di er den en mappe som heter "players", er vel bare å ta en backup av denne. Og lime den inn igjen i mappa når du har instalert spillet igjen... Noen her som har problemer med selve plata ? får ikke starta spillet hvis jeg ikke tar ut plata og setter den inn igjen, da starter spillet som normalt. Er plata inne i cd-rommen så står den bare og spinner off/on uten at noe skjer.....
sadjad Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg har problemer i på online gaming. Hver gang jeg joiner en server blir jeg kicket 2-3 minutter senere. Dette er feilmeldingen. (mitt nickname) punkbuster kicked player(mitt nickname). også noe mer, og sånn holder det på, får ikke fikset det på noen måter. noe som har noen anelse hva jeg bør gjøre ? Endret 16. desember 2007 av sadjad
Docholliday Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 gå til www.evenbalance.com og last ned punkbuster klienten og kjør den etterpå. da oppdaterer du dinegen pb som fikser veldig mye problemer for mange.
sadjad Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 jau prøvde det du sa, nå får jeg dette hver gang jeg blir kicket(blir fortsatt kicket): RESTRICTION: service comunication failure:PnkBstrA.exe Tenkte jeg kansje skulle reinstallere spillet men finner ikke players mappa så hvis jeg sletter spillet så må jeg starte alt på nytt med rankene...
Villanden Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 jau prøvde det du sa, nå får jeg dette hver gang jeg blir kicket(blir fortsatt kicket): RESTRICTION: service comunication failure:PnkBstrA.exe Tenkte jeg kansje skulle reinstallere spillet men finner ikke players mappa så hvis jeg sletter spillet så må jeg starte alt på nytt med rankene... Finner du virkelig ikke Players mappa? den skal ligge i feks.: "C:\Call of Duty 4" mappa. Veldig rart hvis du ikke finner den der.
sadjad Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Ja det synes jeg også, men finner ikke den.. har 5 mapper inne på cod 4 mappa: Docs main miles mods pb zone Endret 16. desember 2007 av sadjad
Dredd Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ja det synes jeg også, men finner ikke den.. har 5 mapper inne på cod 4 mappa: Docs main miles mods pb zone Den typen "brukerfiler" bruker som oftest å legge seg i en egen mappe i Mine Dokumenter, slik at du ikke risikerer å slette dem om du bare høyreklikker på cod4 mappen og trykker slett. Noe som det faktisk er overraskende mange som gjør. Om du velger å avinstallere den gjennom legg til/avinstallere program så blir du vanligvis spurt om du vil beholde de filene som ligger i Mine Dokumenter. * Kan hende jeg tar feil i dette tilfellet siden jeg ikke har cod4 Endret 17. desember 2007 av Tafse
Stianlol Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vis du har vista må du kjøre spillet som administrator for at profilen skal legge seg i profil mappa:/
sadjad Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Kjørte som admin og fikk opp players mappa... Men det fra da jeg ikke kjørte som admin må jo ha blitt lagret en eller annen plass. Noen ide? Klarer ikke å bruke søk-greia i vista. Den finner ikke engang den nye players mappa... Hjelp!
Stianlol Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg hadde samme problem, og fant heller ikke profilen når jeg ikke kjørte som admin. Fant som sagt ikke ut hvor den var, så da måtte jeg bare formatere til slutt og begynne på nytt:/
Submoose Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg blir kicka fra servere av PB hvis jeg starter COD4 med steam-overlay. Riktig nok er den en litt annerledes melding som kommer. Kanskje Xfire er grunnen til at du blir kicka, hvis du har det. Prøv å joine servere med safe-mode.
Villanden Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Om du velger å avinstallere den gjennom legg til/avinstallere program så blir du vanligvis spurt om du vil beholde de filene som ligger i Mine Dokumenter. * Kan hende jeg tar feil i dette tilfellet siden jeg ikke har cod4 Det stemmer godt det. Du kan avinnstallere og velge å beholde profiles.
Stianlol Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Om du velger å avinstallere den gjennom legg til/avinstallere program så blir du vanligvis spurt om du vil beholde de filene som ligger i Mine Dokumenter. * Kan hende jeg tar feil i dette tilfellet siden jeg ikke har cod4 Det stemmer godt det. Du kan avinnstallere og velge å beholde profiles. Er dette mulig når man ikke har starta spille som admin da? Da ligger jo ikke profilen noen plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå