Testkise Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Jeg har et stort problem. Jeg klarer ikke å slette, flytte eller rename mange av filmene jeg har lastet ned. Jeg får "Error renaming file or folder. Cannot rename ****. It's being used by another person or program." Men nettverket er disablet, og File exploreren er det eneste programmet jeg kjører. Jeg har til og med disablet antivirusen. Dette gjelder ikke alle filmene, kun en del av dem. Ganske irriterende. Av og til kan jeg klare å fjerne en bokstav eller to av navnet, men ikke mer. Noen som har en løsning?
BBC Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 1. www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 <-- ta denne fixen. Det vil forhindre at xp leser media-info i det uendelige. eller 2. slett via f.eks. Dos, Nero, eller annen "open-dialog".
Testkise Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Skrevet 3. februar 2003 Det funket med fixen! Trengte bare å slette en registernøkkel, jfr: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/100406.php Tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå