SPiLL Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Her kan vi poste hvordan Crysis kjøres med bærbar. Husk å marker FPS på bildet slik at vi kan se hvor bra flyt dere har. Bruk Fraps Jeg kan starte med mine bilder. 1280x720 er oppløsningen, resten av detaljene kan dere se i bildet. Trykk på bilde for større Endret 15. november 2007 av VistaGames
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 rundt 25 fps altså....hvor bra flyr blir egentlig det? jeg kjører med crysis med det meste på medium tror jeg...skal sjekke med fraps hvor mye fps jeg har. har samme maskin som deg...
SPiLL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 rundt 25 fps altså....hvor bra flyr blir egentlig det? jeg kjører med crysis med det meste på medium tror jeg...skal sjekke med fraps hvor mye fps jeg har. har samme maskin som deg... Synes 25 FPS er helt greit i det spillet her
Stigma Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 rundt 25 fps altså....hvor bra flyr blir egentlig det? jeg kjører med crysis med det meste på medium tror jeg...skal sjekke med fraps hvor mye fps jeg har. har samme maskin som deg... 25FPS average er fint for singleplayer, men litt dårlig for konkurranse, altså multiplayer, men i multiplayer klarer man seg tross alt som regel med hakket levere grafikkinstillinger enn på singleplayer. Gameplayet er tross alt viktigere der enn grafikken (og det er veldig bra i Crysis) -Stigma
SPiLL Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 (endret) rundt 25 fps altså....hvor bra flyr blir egentlig det? jeg kjører med crysis med det meste på medium tror jeg...skal sjekke med fraps hvor mye fps jeg har. har samme maskin som deg... 25FPS average er fint for singleplayer, men litt dårlig for konkurranse, altså multiplayer, men i multiplayer klarer man seg tross alt som regel med hakket levere grafikkinstillinger enn på singleplayer. Gameplayet er tross alt viktigere der enn grafikken (og det er veldig bra i Crysis) -Stigma MP delen er ikke så krevende som SP delen, så jeg har faktisk enda høyere FPS der med samme innstillingene. (DX9 servere) Endret 16. november 2007 av VistaGames
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå