wolf5 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Kjøpte spillet. Installerte den. Hoppet rett i multiplayer. Vips. nix. funker ikke: Joiner en server "Disconnected from server"... Stikker innom chat. Får med meg "avinstaller andre versjoner" og kjøre crysis_code.exe. Avinstallerte Demoen, og kjørte crysis_code igjen... Fremdeles "Disconnected from server"... Noen som har løsningen? I mine øyne er multiplayer det viktigste i først person shooters, men ser ikke ut til at de har testet ut dette nok. Gjerne derfor det kom en singleplayer demo istedet for multiplayer. Er det kommet noen patcher? Sånt som det her irriterer.
Bludd Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ble punkbuster installert ordentlig? Har Crysis lov til å gå på nett? Har punkbuster lov til å gå på nett? Jeg avinstallerte Crysis SP demo, og MP beta, installerte Crysis fullversjon, og joinet en MP server med en gang. Funket som smør.
wolf5 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Fant ut av det til slutt, men det var lite intuitivt. Punkbuster måtte enables men: - den var ingensteds å finne i multiplayer menyen etter å ha sett opp og ned i mente der. - det fantes ikke noen "multiplayer options" tab noen steder - da jeg endelig fant den under standard game options lå den diskret til høyre (uten PB ikonet som blikkfang). Rekkefølgen for å slå på PB vil intuitivt ligge i multiplayer menyen, deretter evt ligge i en multiplayer option. Siste plass man leter er i vanlige game options. Og det at de heller ikke brukte PB ikonet som blikkfang... Da hadde man ihvertfall oppdaget den rimelig kjapt. Legger lett merke til en slik ting i det monotome options grensesnittet. Ble så utrolig irritert når jeg kom inn og ting ikke virket med en gang, og chatten var full i folk som slet. Gav et skikkelig dårlig førsteinntrykk av multiplayer delen. Har ingen klager på singleplayer delen Kan dessverre "ikke" spille Crysis før jeg får replacement kortet for Inno3D 8800GT kortet igjen. Viften røk etter 1 uke. Så vil ikke ødelegge opplevelsen av spillet med en 7950GT. Så da blir det heller CoD4 på 960x600 oppløsning (på default settings). Der er frameraten super. Til sammenlikning var det veeldig hakkete på crysis om jeg ikke skrudde alt til low.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå