samebob Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vist man trener kondisjon så sier det seg selv at man ikke blir verdensmester i vektløfting.. er jo logisk.. Satser man pve blir man god i pve, satser man pvp blir man god i pvp. Mye bedre system en Vanilla wow imo, der folk med tier 1-2-3 eide folk i rank 10 og høyere.
Frohman Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Imo redder Arena PvP. Folk er dritt leie av de samme BG'ene om og om igjen. Forferdelig. Tåler det ikke selv.
samebob Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Ja steike, arena er like artig vær gang. men wsg/ab/EoTs er bare artig premade vs premade imo.
Saggy Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Arena syns jeg strengt tatt var et nødvendig krisetiltak for å redde pvp i wow. Resilience har jeg ikke helt smaken på, men selve arena formatet liker jeg ekstremt godt.
storken Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Arena syns jeg strengt tatt var et nødvendig krisetiltak for å redde pvp i wow. Resilience har jeg ikke helt smaken på, men selve arena formatet liker jeg ekstremt godt. Resilence må være der. Det som skjedde på level 60 var at kampene ble kortere og kortere mens på 70 med resilence blir kampene lengre og lengre. På min druid var 0 resilence og 250 resilence som natt og dag. Du tålte så forferdelig mye mer med skikkelig resilience Arena er det som gir meg det største kicket fra wow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå