henjrn Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei. Noen som vet beste måte for å finne ut om en dato kommer innenfor påsken? Hvis dette ikke er mulig, noen som vet om et sted hvor en kan laste ned kalender i tabell formaat for de neste 100 årene eller så?? Endret 15. november 2007 av henjrn
Manfred Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsker meg i tillegg til en .IsInEaster() i DateTime også .IsMyBirthday(), .IsSummerHoliday() og slike funksjoner
Spartakus Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 http://www.aktivioslo.no/paske/nar_er_pasken.php
steingrim Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsker meg i tillegg til en .IsInEaster() i DateTime også .IsMyBirthday(), .IsSummerHoliday() og slike funksjoner Da gleder du deg kanskje fælt til å ta i bruk extension methods? Da kan du lage alle disse og bruke de som metoder på DateTime objekter.
Wubbable Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Du trenger ikke å lage til mer enn 2012 da Endret 15. november 2007 av Wubbable
Manfred Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsker meg i tillegg til en .IsInEaster() i DateTime også .IsMyBirthday(), .IsSummerHoliday() og slike funksjoner Da gleder du deg kanskje fælt til å ta i bruk extension methods? Da kan du lage alle disse og bruke de som metoder på DateTime objekter. Den funksjonen jeg gleder meg mest til er .MakeSummerHoliday(). Noen år siden sist :\
Xipil Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Du trenger ikke å lage til mer enn 2012 da Det lovte ikke bra.. jaja.. får prøve å gjøre det beste ut av det Endret 15. november 2007 av ialu
henjrn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 (endret) :!: Gode forslag her ja.... Men jeg fant løsningen ja.. http://www.thoughtproject.com/Snippets/Easter/Easter.vb.txt Har sjekket opp mot www.kalender.no og koden gir riktig resultat.. Endret 15. november 2007 av henjrn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå