Gå til innhold

Problemer med hakking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store problemer med at PC-en min detter ut ofte når jeg spiller online. Spiller bare call of duty 2. Har trådløst nettverk, men signalstyrken er god og jeg har ingen problemer med nettet når jeg surfer eller laster ned ting.

Når jeg spiller kan jeg spille i noen minutter av gangen før personen jeg er i spillet begynner å vandre rundt og skyte i veeeeldig hakkete bevegelser av seg selv. Så kommer teksten "disconnected" opp. Har da ping på rundt 900. Noen ser noen løsninger på dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har store problemer med at PC-en min detter ut ofte når jeg spiller online. Spiller bare call of duty 2. Har trådløst nettverk, men signalstyrken er god og jeg har ingen problemer med nettet når jeg surfer eller laster ned ting.

Når jeg spiller kan jeg spille i noen minutter av gangen før personen jeg er i spillet begynner å vandre rundt og skyte i veeeeldig hakkete bevegelser av seg selv. Så kommer teksten "disconnected" opp. Har da ping på rundt 900. Noen ser noen løsninger på dette problemet?

Trodde først du mente -hacking- men jeg skjønner det nå.. :p

Har du sjekket om brannmuren din (hvis du har) er på eller konfigurert til spillet? Hvis en brannmur er på og ikke konfigurert så kan den "føkke upp" oppkoblingen din til spillserveren. Enda værre er det hvis du har flere brannmurer på. Mange har router med firewall i og samtidig en programvare-brannmur installert. Og Windows Firewall er greit og ha slått av..

Skrevet

Ikke for å pirke, men til fremtidig referanse kan det være greit å merke seg følgende:

"Hakking" brukes til å beskrive dårlig framerate, ofte grunnet for dårlig hardware.

"Lag" brukes til å beskrive når spillet stopper opp på grunn av problemer med nettverket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...