Gå til innhold

Ny telefon som er ganske tynn og med godt batteri.


noob11

Anbefalte innlegg

Jeg trenger to nye telefoner.

 

Telefon 1:

De viktigste kriteriene er at den har god batterilevetid og ikke blir for stor i bukselomma. Kan egentlige være ganske liten :)

Jeg trenger primært en tale/sms telefon. Trenger ikke kamera, musikk, etc. Spiller ingen rolle om det er på telefonen eller ikke.

Telefonen bør også ha en kalender (som forøvring ikke trenger å synkroneres med PC eller noe)

Også greit om den ikke blir for lett ødelagt om jeg skulle miste den i bakken, eller av å ligge sammen med nøkler og div i lomma.

 

Prisnivå... Kan godt være billig, og helst ikke noe særlig over 3000. (uten abonement). Har ikke lyst på bindingstid etc.

 

Telefon 2:

Den enkleste og billigste måten å få en astrix server (PC) til å kunne bruke GSM nettet. Om det er mobiltelefon eller et pci kort elns spiller ingen rolle.

Eneste kravet er at det må være mulig å koble på mer enn 1 av typen.

 

På forhånd takk for alle tips og anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den Nokia e51 så ikke dum ut. Det gjorde ikke 6300en heller. Må sjekke de ut i butikk :)

 

Takk for tipset.

 

Noen som har noen tips til telefon 2: ?

Enkleste og billigste måte å få en PC til å ha kontakt med GSM nettet. Tanken er å ha en måte å kunne ringe til PC-en min på, så jeg kan fjernstyre med enten tale eller tastetrykking. Telefon, eller addon kort spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...