.Butthead. Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg starta Battlefield, så når jeg kom til der jeg skulle logge inn, stod det at jeg måtte oppdatere, så jeg gikk ut av spillet, inn på EA's hjemmesider og lastet ned nyeste update, 1.40. Nå har jeg innstalert den, men det står enda at jeg må laste ner ny update. Jeg har også lastet ned, innstalert og logget inn på EA Link som automatisk skal finne updates til spillene dine, den finner ingen update. Inne på spillet har jeg 3 servere å velge mellom, kan ikke spille på andre siden jeg har et annet mod. Må jeg reinnstalere Battlefield, og så laste ned en gamlere update for at jeg skal kunne spille på andre servere? Det er det vanlige Battlefield 2142, ikke Northern Strike (booster pack). Ganske frustrerende dette her Takk på forhånd
.Butthead. Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Takker så meget Skagen Får håpe noe kan gi meg noe tips om hva jeg kan gjøre for å få det til å virke ordentlig igjen.
.Butthead. Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Alt som skulle til var å reinnstalere Battlefield, etter det funka det fint Tråden kan lukkes.
Spartan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg må laste ned 1.4 patchen selv og installere deretter. Trengte ikke å avinstallere hele spillet først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå