Gå til innhold

Angående størrelsen på patcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal blizz gjøre noe med att wow bare blir større og større? Til slutt vill wow vere over 12GB...

Og vill vokse heile tiden, noen som vet om noe skal gjøres med dette ?

Har lenge lurt på dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harddisker blir bare billigere og billigere så det er ikke noe problem for meg, men kan tenke meg at det kan bli et problem for de som bruker laptops til å spille WoW. Har ikke hørt noen rykter om at Blizz skal gjøre noe med det.

Skrevet
Når skal blizz gjøre noe med att wow bare blir større og større? Til slutt vill wow vere over 12GB...

Har lenge lurt på dette

Tja, det er jo ikke utypisk at mmorpg spill bare vokser og vokser. Du skal ikke se bort i fra at størrelsen fremdeles bare kommer til å øke i en god stund fremover. Det vil i alle fall være min gjetning.

Skrevet

Bærbare leveres vanlevis bare med 50-60GB harddisk, og viss du har mye Film,spill O.l

blir det litt trangt om plassen uten ekstern Harddisk

Skrevet
Bærbare leveres vanlevis bare med 50-60GB harddisk, og viss du har mye Film,spill O.l

blir det litt trangt om plassen uten ekstern Harddisk

Det begynner vel å bli et par år siden laptops ble levert med bare 50-60GB HD? Nyere maskiner blir levert med 80gb++

Skrevet

Har lenge lurt på dette

går jo faktisk ann å slette gamle patcher da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...