Gå til innhold

Trenger et tips - kjøp av liten bærbar

Keis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en av de uheldige som fikk en ubrukelig Dell M1330 - det kjøpet er hevet og nå er jeg på utkikk etter et alternativ. Det er uaktuelt å belønne Dell med mer penger pga elendig service.. Bare så det er sagt.

Er det noen der ute som vet om en god 12,1" / 13,3" / 14,1" bærbar som kan måle seg med M1330?

Jeg sliter skikkelig med å finne noe jeg mener kan måle seg med M1330...

14,1" til compal(Santa Rosa) er et alternativ, men jeg syntes det er tull med en så stor skjerm og kun 1280x800 oppløsning..

Har siklet over Zepto 6224W - men jeg leser i reviews at skjermen er elendig.. ? Noen som har erfaring med den?

Kravene: > 1280x800 på 14,1" skjerm, Firewire, grei GPU, har 4gb(667mhz) ram liggende som skal settes inn i ny maskin.

Bruksområder: Mobilt kontor, db web og ftp server, videoredigering, F.E.A.R Combat, RTS(Blitzkrieg 2 etc.. ).

Apple er IKKE et alternativ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det selges vel egenkonfigurerte 12,1" og 13.3" også på multicom. Har ikke testet de ut selv, men de er testet på dinside tror jeg. Multicom linker til det i annonsen.

Sikler litt på 12.1"en som er på multicom. Ikke verst pris heller, selv om man bygger en laptop med top-specs.

Endret av cizz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...