Gå til innhold

Reklamerte for 360 premium med HDMI, fikk uten HDMI


Two-headed boy

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til innkjøp av en 360 premium i dag hos min lokale Elkjøp butikk. Det hang en stor plakat over maskinene der det stod klart og tydelig, med tykk skrift, at det var de nye modellene med HDMI. Dette var avgjørende for at jeg kjøpte maskinen i dag. Da jeg kom hjem og hadde pakket opp alt oppdaget jeg til min store skuffelse at det ikke var tilfellet.

 

Er dette et stort problem, eller fungerer komponent omtrent like bra? Jeg er ganske fornøyd med kjøpet ellers men føler meg litt svindlet da jeg ikke fikk det de reklamerte for. Har jeg rett på avslag i pris eller heving av kjøpet selv om alt er åpnet og "prøvekjørt"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faen meg ikke lurt et sekund! kjør og bytt!!

 

Du klarer deg jo fint uten HDMI, men plutselig kjøper du deg en fancy HDtv og da angrer du som fader på at du ikke tok den kjøreturen..

 

edit: Det at det var elkjøp hadde fungert som en motivasjonsfaktor for meg.. møkk lei dårlig service og lignende der..

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Men uansett så gir component like bra oppløsning som Hdmi

farge nyansene blir litt annerledes med Hdmi , på noen tv`r blir det blassere på andre blir det dypere og litt bedre.(veeeeldig mange meninger her)

Men dette er pirk.

Fordelen med Hdmi at den også leverer digital lyd rett i tv`n eller forsterkeren.

Men kjøper man en optisk kabel til komponenten så¨får du også opptisk lyd på denne.

 

Så velg selv om det er "bryet hvert"

Endret av redflame
Lenke til kommentar
Hadde faen meg ikke lurt et sekund! kjør og bytt!!

 

Du klarer deg jo fint uten HDMI, men plutselig kjøper du deg en fancy HDtv og da angrer du som fader på at du ikke tok den kjøreturen..

 

edit: Det at det var elkjøp hadde fungert som en motivasjonsfaktor for meg.. møkk lei dårlig service og lignende der..

 

Jeg tar meg turen til butikken etter skolen i morgen. Rett skal være rett. Når de henger opp en svær plakat der det står med stor skrift at modellen har HDMI så er det ikke annet å forlange at den faktisk har det. Det dreier seg om prinsipper. Jeg eg også dritt lei dårlig service og rot fra den butikken, noe som selvsagt er en motivasjonsfaktor. Det blir lenge til jeg legger igjen penger der for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Om du legger penger igjen en annen gang bør du vell heller vurdere etter hvordan de reagerer på deg i morgen..? Min mening hvertfall.. Så lenge det ikkje skjer hele tiden da.. Vet ikke hvor mye gale du har opplevd der.

 

Men det er sykt irriterende når slik skjer for det. Mangen liker ikke å gå og klage på slike ting. Du har liksom ikke lyst å bli han idioten du selv sto å så på i sist uke da du tenkte "off, hater slike idioter som skal klage på alt".. :p Men rett skal være rett! Du har vell sannsynligvis betalt litt mer for den med HDMI uansett?

 

Gå å klag!

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Elkjøp har vel uansett 30 dagers åpent kjøp?

Så strengt tatt trenger du ikke krangle i det hele tatt, du kan bare levere tilbake og få pengene igjen. Men det skader selvsagt ikke å si at du faktisk bare vil ha det du har betalt for, så bytter de helt sikkert for deg.

 

Jeg tror ikke du trenger være bekymret i det hele tatt, det ordner seg garantert (enten ved at du får ny maskin eller at du får pengene tilbake og han handle deg maskin et annet sted).

 

Arlendius

Lenke til kommentar

TheScorp:

Burde egentlig ikke være nødvendig, iom at det sto store plakater og halv-nakne duskedamer rundt som skrek: "D-E-N-N-E X-B-O-X 3-6-0 H-A-R H-D-M-I !".

Dog skjønner man jo nå da at de (Elkjøp) bare var ute etter å tømme ut HDMI-frie X360'er på uvitende kjøpere, som egentlig ikke trenger eller har snøring på hva HDMI er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...