Gå til innhold

STEAM + Retail av CoD 4 = Error?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg Call of Duty 4 i butikken, og er veldig frustrert over at jeg ikke kan aktivere produktet ved å trykke på den knappen nederst i venstre hjørnet på STEAM. Jeg får "Invalid serial number"-error selvom jeg er 100% sikker på at jeg skriver den riktig. Er det ikke meningen at non-Valve spill, som er kjøpt i butikken, ikke skal funke å legges in på STEAM? Er klar over at jeg kan bruke "Add a non-steam game" knappen, men hadde vært litt digg å ha det inne på STEAM ettersom jeg allerede har alle de andre Call of Duty spillene der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steam er bare en distribusjonskanal. Har du ikke kjøpt spillet der får du heller ikke aktivert spillet på steam. Spill som steam eierne står bak derimot som Half life 2 osv vil du nok kunne aktivere der.

CoD4 er Activision/Infinity ward.

Kjøper helst spillene mine på Steam slik at jeg kan laste dem ned ved behov, på hvilken som helst maskin jeg skulle ha foran meg. Hater alt som har med fysiske CD/DVD-er med serienumre til spill. Steam porteføljen er fin fin til akkurat å unngå det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...