Gå til innhold

Problem med Word

Terjeboy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

En kamerat av meg fikk tidligere i dag et lite problem med Word når han satt og gjorde lekser.

Når han hadde gjort lekser en stund, lagret han, begynte å spille wow. Når han avslutta wow igjen kom det masse klosser i oppgaven hans. Han har prøvd å sende oppgaven til meg og en til, men vi fikk ikke de klossene.

Han bruker 2003 versjonen av Word.

Hvordan fjerner han de klossene?

Må bare legge til at jeg er ikke sikker på om dette er rett sted å poste dette spørsmålet. En mod for eventuelt flytte tråden.

post-111690-1194897234_thumb.jpg

Endret av TerjeRaymond
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du med "klosser" mener de speilvendte P-ene som vises i slutten av avsnittene så er det tegnet for avsnittsmerker. Disse er vanligvis skjult og kan skjule dem igjen ved å klikke knappen Vis/Skjul (med et speilvendt P-ikon) på verktøylinjen Standard. Siden han har verktøylinjene på en rad er også denne knappen skjult men han får den frem ved å klikke dobbeltpilen til høyre for Les på verktøylinjen Standard.

Endret av kjeklulf
Skrevet
Hvis du med "klosser" mener de speilvendte P-ene som vises i slutten av avsnittene så er det tegnet for avsnittsmerker. Disse er vanligvis skjult og kan skjule dem igjen ved å klikke knappen Vis/Skjul (med et speilvendt P-ikon) på verktøylinjen Standard. Siden han har verktøylinjene på en rad er også denne knappen skjult men han får den frem ved å klikke dobbeltpilen til høyre for Les på verktøylinjen Standard.

Han får teste det, takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...