Dondrio Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Har sett en del som trenger hjelp til Hellgate London, meg selv inkludert, å tenkte derfor og lage en felles tråd for dette, slik at det skal bli lettere for andre og finne ut det dem trenger samtidig som vi holder forumet litt mer ryddig. Her har dere et par linker hvor dere også kan finne svar: http://www.eu.hellgatelondon.com/index.php http://www.hellgateguru.com/ Post ivei! Mitt spm: Har nettopp kommet meg i lvl 30 og startet på Nightmare mode, og har kommet til leichester square. Etter ca "100 meter" er togsporet sperret av et veltet tog, for jeg ble subscriber fantes ikke denne veien i det heletatt. Så kommer meg absolutt igen steder (bortsett fra tilbake da) Noen som har opplevd dette? Er det en del av Nightmare mode, og finne ut en smart måte og komme seg rund den eller er det rett og slett en bug?
teks Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Mitt spm:Har nettopp kommet meg i lvl 30 og startet på Nightmare mode, og har kommet til leichester square. Etter ca "100 meter" er togsporet sperret av et veltet tog, for jeg ble subscriber fantes ikke denne veien i det heletatt. Så kommer meg absolutt igen steder (bortsett fra tilbake da) Noen som har opplevd dette? Er det en del av Nightmare mode, og finne ut en smart måte og komme seg rund den eller er det rett og slett en bug? Hvordan et sted ser ut varierer fra gang til gang, på grunn av Randomizer. Det er ikke en del av nightmare å finne en "lur vei" rundt. Se deg først godt om etter andre veier å gå, husk at det kan være flere etasjer, da ser du ikke veien videre på kartet om du ikke står i rett etasje. På disse tunnelbrettene du sikter til går det f.eks ofte en trapp opp til en slags "catwalk" som leder videre. Er du 100% sikker på at det ikke er noen vei videre, så er det nok en bug. Logg ut og inn av spillet. Da vil du få et nytt brett.
Dondrio Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Hvordan et sted ser ut varierer fra gang til gang, på grunn av Randomizer. Det er ikke en del av nightmare å finne en "lur vei" rundt. Se deg først godt om etter andre veier å gå, husk at det kan være flere etasjer, da ser du ikke veien videre på kartet om du ikke står i rett etasje. På disse tunnelbrettene du sikter til går det f.eks ofte en trapp opp til en slags "catwalk" som leder videre. Er du 100% sikker på at det ikke er noen vei videre, så er det nok en bug. Logg ut og inn av spillet. Da vil du få et nytt brett. Takk funket der ja:) Men for nesten sporre om en ting til mens jeg er her. Ble nettop subscriber og merket at jeg fikk en del anderledes loot, men hva er poenge med disse potetene og andre snåle tingene som dropper, man kan spise dem og lage annet mat av dem men, har de noen nytte?
teks Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 (endret) Hvordan et sted ser ut varierer fra gang til gang, på grunn av Randomizer. Det er ikke en del av nightmare å finne en "lur vei" rundt. Se deg først godt om etter andre veier å gå, husk at det kan være flere etasjer, da ser du ikke veien videre på kartet om du ikke står i rett etasje. På disse tunnelbrettene du sikter til går det f.eks ofte en trapp opp til en slags "catwalk" som leder videre. Er du 100% sikker på at det ikke er noen vei videre, så er det nok en bug. Logg ut og inn av spillet. Da vil du få et nytt brett. Takk funket der ja:) Men for nesten sporre om en ting til mens jeg er her. Ble nettop subscriber og merket at jeg fikk en del anderledes loot, men hva er poenge med disse potetene og andre snåle tingene som dropper, man kan spise dem og lage annet mat av dem men, har de noen nytte? Det er Guy Fawkes Event. Du kan finne materials til å crafte diverse ting, en del mat som gir midlertidig buffs og også et spesielt unique item. Er ikke subscriber selv så husker ikke så mye om akkurat Guy Fawkes Event, men dette kan du lese mer om her: http://www.hellgatelondon.com/underground/...-down-new-theme Edit: Denne eventen er for øvrig over nå. Endret 13. november 2007 av teks
Stian B. Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvordan laste ned patch 0.6,har log in account,men ei om jeg får logg meg inn på forumet. Hvorfor kan jeg ikke velge hva mouse 1 og 2 skal være til ? Har spilt spillet litt,og til nå veldig skuffet over det.Men har tenkt å gi det en sjanse til.
teks Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Patcher du trenger lastes ned automatisk når du logger inn på spillet. For å velge hva du vil bruke på museknapp 1 og 2 klikker du og drar en skill fra skill tree og ned på de respektive knappene (de er som default blå med sverd på på hver side av hotbar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå