Gå til innhold

Bruksanvisning til Canon S80?


Anbefalte innlegg

Hei

 

kjøpte Canon PowerShot S80 brukt i går, men fulgte ikke med bruksanvisning. Det måtte være noe som manglet siden selger var stresset med å gi fra seg kameraet og få pengene... Men jeg klarer ikke å finne bruksanvisningen på nettet... Noen som kan gi meg tips om hvordan jeg kan finne en i digitalformat eller hvor jeg kan bestille en ny fra?

 

Uten bruksanvisning er det håpløst for meg å kunne lære meg alle funksjonene og i det hele tatt forstå alle, så jeg spør om hjelp her før jeg evt. går og banker på døra til selger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canon er sleipe. De selger nye manualer istedetfor å legge dem ut som pdf til nedlastning.

Du kan bestille hos forhandler eller på nettet.

https://self-service.canon-europe.com/no/pages/

 

Rome Clive

 

 

Hei

 

kjøpte Canon PowerShot S80 brukt i går, men fulgte ikke med bruksanvisning. Det måtte være noe som manglet siden selger var stresset med å gi fra seg kameraet og få pengene... Men jeg klarer ikke å finne bruksanvisningen på nettet... Noen som kan gi meg tips om hvordan jeg kan finne en i digitalformat eller hvor jeg kan bestille en ny fra?

 

Uten bruksanvisning er det håpløst for meg å kunne lære meg alle funksjonene og i det hele tatt forstå alle, så jeg spør om hjelp her før jeg evt. går og banker på døra til selger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...