Landkrabben Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg lurer på om noen har fått noen av Trackmania-spillene "bilspill" til og fungere i Windows Vista??
Lasse000 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 jeg har klart det, er bare å laste ned en fil, som eg kan laste opp her, kjøre den, så fikser den driverene til spillet sfdrvup.zip
Piratpjokken Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 nå må folk lære seg å søke etter ting på forumet.. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har svart på akkurat det samme spørsmålet som du stiller
Landkrabben Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 jeg har klart det, er bare å laste ned en fil, som eg kan laste opp her, kjøre den, så fikser den driverene til spillet Hei igjen, jeg fikk opp enn feilmelding på den driver update filen.. Det står : No installes protection drivers found to update. Må jeg legge filen i enn spesiell mappe? Takker for svar.
Lasse000 Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Nå husker jeg det ikke sånn i farten, men prøv og legg den i mappa du har Trackmania, så kjører du den exe filen. Så restarter du PC-en, så skal det funke. Hvis ikke, søk på google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå