Venix946 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 jeg er så dritt lei de folka i PB at jeg holder på å spy har googla på det, men der kommer de bare med OT og annen dritt, så jeg prøver igjen her: Jeg har installert og oppdatert PB ørten ganger, og samme beskjed kommer opp: RESTRICTION: Service Communication Failure: PnKBstrA.exe Hva f... er dette? Er jo umulig å komme i kontakt med PB folka, og dette står ikke på FAQ'en deres HJELP MEG!
gholie Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Sjekk om du har ein brannmur som hindrer programmet i å få tilgang til nettet.
Venix946 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Sjekk om du har ein brannmur som hindrer programmet i å få tilgang til nettet. vet, men det er ikke et direkte installert program, jeg har bare en slags setup-fil som sier at alt er OK
spaltcha Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Fikk samme problem selv,men løsninga var enkel i mitt tilfelle. Må bare huske å huke av "Kjør som administrator". Høyreklikk på BF2 ikon,Avansert,huk av som admin.
-MK- Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 har fått noen slike problemer med PB jeg og når jeg får slike problemer kjører jeg en fil jeg fant på siden deres som heter PBSVC, den pleier å fikse det meste... La den med som vedlegg, vet ikke helt åssen det vedlegg greiene funker og om det er noe hjelp, men man kan jo prøve -MK-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå