Gå til innhold

Normal Server, trenger litt info!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som spiller på normal server?

Vurderer å migrere siden jeg har en del irl venner som spiller på draenor.

Det jeg lurer på er, må man skrive /pvp for å kunne drepe Allys/hordes i world pvp? Eller er det slik at med engang man går inn på f.eks. Broken Hill blir man automatisk pvp flagga?

Håper på svar, tenker å migrere så fort som mulig ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når man skriver /pvp blir man PVP tagget, og andre kan angripe deg. (du kan ikke angripe noen som ikke er PVP tagget)

ok, ikke engang i world pvp?

Skrevet

Litt av poenget med PvE servere da. Hvis du skriver /pvp så blir du tagga og andre kan angripe deg. Hvis du ikke er tagga pvp og en av motsatt faksjon er pvp tagga så kan du angripe han. Uansett hvor det er, men utenom det er det null world pvp osv osv utenom BG's.

Skrevet (endret)

Normal Realms ("Truce")

These realms are labeled Normal in the realm selection screen when you enter the game. The main focus of the players in those realms is to fight against the monsters in the game rather than against other players. That is why you can think of the Normal realms as "truce" realms. On Normal realms, other enemy players can't attack you unless you allow them to.

Main Differences

# You can create both Alliance and Horde characters (but they won't be able to communicate with the other faction).

# PvP mode is activated differently than in PvP realms

# There are no “contested” zones in the game; the zones that don't belong to a faction are called "neutral" zones.

Pros

# You can concentrate on epic fights, quests, and battles against monsters or non-playing characters without worrying about being attacked by other players.

# You can try to develop some relations with the other faction (but without language) and need not fear being attacked.

Cons

# You gain PvP rewards less easily because it is harder to get other players to fight you (except when you are in Battlegrounds).

# You lack some thrills and excitement from never knowing what can jump out at you at any time.

# It's harder to have one vs. one fights that show your duel skills.

Sentence to remember: In a Normal realm, I will never be attacked by other players if I don't want to be, except if I enter an enemy capital or a Battleground.

Edit: Source.

Endret av Dewd
Skrevet

Barkk, hvem er vennene dine? Skal du spille Horde eller Alliance? Jeg har vært på Draenor siden release. Er en fantastisk koselig server, dog har det blitt en del drittunger i det siste. Faktisk litt mer enn vanlig - men slik er det vel på alle serere.

Jeg personlig angrer litt på at jeg ikke startet på PvP server, for du har ikke muligheten for å ganke folk som du vil. Samtidig er det dog avslappende å kunne gjøre det man vil uten å bli rævkjørt av en eller annen nabb når du har 20% HP igjen. :)

Mitt nick er Neyana, gi meg en lyd om/når du transferer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...