Gå til innhold

Har Panasonic TX-32LXD70F 1:1 pixelmapping?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har planer om å kjøpe meg en LCD-TV, og lurer for øyeblikket på om jeg skal kjøpe meg en Sony Bravia KDL-32D3000, men om noen har en bedre ide om hva jeg burde kjøpe, så vil jeg gjerne høre dem.

 

Størrelse: 32'' - 42''

Lengde ifra Tven: Kommer til å sitte ca 2 - 3 meter ifra.

Pris: ca 5000 kr - 10000 kr

Kildesignal: Kabel-TV og Digital Kabeltv

Bruksområde for TVen: Skal i hovedsak bruke tven til å streame HD materiale fra PC, se på TV, og spille X360 og Wii

Spesifikasjoner: Må klare 720p, hadde også vært kjekt med 1080p men det er ikke nødvendig. Ellers har jeg egentlig ingen minimums krav, jeg vil bare ha en TV som passer best mulig for mitt forbruk.

 

Håper på forslag :)

Endret av Mp5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut den, men jeg la merke til at det står

det bildet vi fikk levert via vår Xbox360 og HD DVD-spiller i 1080i er det ingen grunn til å bekymre seg
Har det at det kun er 1080i noe og si?

 

Tar forresten fortsatt imot forslag om andre TVer om noen har noen gode erfaringer :)

Lenke til kommentar
Ser bra ut den, men jeg la merke til at det står
det bildet vi fikk levert via vår Xbox360 og HD DVD-spiller i 1080i er det ingen grunn til å bekymre seg
Har det at det kun er 1080i noe og si?

 

Tar forresten fortsatt imot forslag om andre TVer om noen har noen gode erfaringer :)

Nei, det at den kun har 1080i har ikke noe å si - med mindre du skal spille i 1080p oppløsning da. Det er dog ikke vanlig å ha 1080p på 32" LCD TV-er, men derimot 720p/1080i som den her. Jeg spiller selv Xbox 360 over en 32" 720p LCD-TV, og kvaliteten er mildt sagt fantastisk!

Endret av viewty
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ok, jeg har nå nesten bestemt meg for å gå for Panasonic TX-32LXD70F. Det eneste jeg lurer på er: Har dennen tven 1:1 pixelmapping? Ettersom jeg skal koble TVen til pcen, så er dette ganske viktig :)

 

Edit: Redigerte tittelen ettersom jeg ikke ser etter TV lengre

Endret av Mp5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...