Gå til innhold

Er det mulig å ha flere profiler på Xbox Live?


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp kjøpt meg Xbox Live Gold, men lurer på om det er mulig å ha flere profiler på et abonnement? Hvis det går dårlig med en profil, kan man da registrere en ny en og starte helt på nytt?

 

Xbox Live Gold abonnementet gjeld berre for den gamertagen på konsollen som du har registrert. Skjønnar ikkje heilt kva du meiner med at det skal gå dårlig med ein profil, men du kan alltids seie opp og starte på nytt med en ny gamertag.

Lenke til kommentar

Det jeg tenkte på med "dårlig profil", var at man fikk dårlig resultat i et spill. Kanskje man er uerfaren og dårlig i starten, men etter hvert så blir man ganske flink. Jeg lurte derfor på om det var mulig å enten opprette en ny profil eller slette tidligere resultater slik at man starter fra begynnelsen?

Lenke til kommentar

Har du bundet deg til f.eks. 1 år med gold på en gamertag kan du nok ikke overføre den til en ny konto.

Dessuten skjønner jeg ikke at det kan gå dårlig med en bruker, kan ikke akkurat si at jeg noen gang har sett eller at det eksisterer en gamertag med minuspoeng. :hmm:

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Så hvis jeg og dama skal ha både min og hennes gamertag til å kunne spille på gold, så trenger vi hvert sitt abonnement ? Isåfall er det utrolig sugent av Microsoft at ikke to gamertag fra samme xbox 360 konsoll kan bruke samme abonnement.

 

Jeg forstår hva du mener. Jeg fikk for eksempel en dårlig start på tgpga 2008 å skulle ønske jeg kunne opprette en annen gamertag slik at jeg kunne begynne på nytt.

 

Jeg har ikke tenkt å logge disse inn samtidig bare hver for seg. Går det?

 

Sorry hvis jeg kuppa tråden

Lenke til kommentar

Et Xbox Live Gold-medlemskap er bundet til profilen ja.

 

Skal du spille med andre profiler, må de ha egne abonnement. Enig i at dette er dårlig.. Men når jeg skal ha en annen profil på Ranked multiplayer (player matcher kan man noen ganger spille med sølvmedlemskap) bruker jeg et 48 timers gratiskort som følger med alle XBL-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...