Gå til innhold

Trenger Nedlastning av Burning Crusade client utenom Blizzard downloader.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen, noen gode linker ?

Gjerne seneste utgave :D

Blizzard downloader bruker peers to peers funker ikke igjennom brannmuren på routern for øyeblikket :p

Takk

EDIT: Får jo ikke lov til å spille på brukeren min før BC er instalert buhu ;( :p hehe

Endret av kimarve
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Last ned fra Piratebay eller en annen torrentside, det er lov.

Har sett etter, men alle jeg ahr funnet står det på komentarer at den er korrupt eller fake :/

Skrevet

Har sett etter, men alle jeg ahr funnet står det på komentarer at den er korrupt eller fake :/

Wowwiki hadde har MASSE nedlastninger til wow classic, men ingen til BC.. synd klarer noen å finne en link eller torrent som er ordentlig så takk skal du ha !

Skrevet (endret)

Wowwiki hadde har MASSE nedlastninger til wow classic, men ingen til BC.. synd klarer noen å finne en link eller torrent som er ordentlig så takk skal du ha !

Noen ;( ?

Endret av kimarve
Skrevet

Noen ;( ?

Kan noen skaffe torrenten blizzard downloader bruker for jeg kan bruke "utorrent" !? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...