kimarve Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Har noen, noen gode linker ? Gjerne seneste utgave Blizzard downloader bruker peers to peers funker ikke igjennom brannmuren på routern for øyeblikket Takk EDIT: Får jo ikke lov til å spille på brukeren min før BC er instalert buhu ;( hehe Endret 10. november 2007 av kimarve
Heart Break Kid Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Last ned fra Piratebay eller en annen torrentside, det er lov.
kimarve Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Last ned fra Piratebay eller en annen torrentside, det er lov. Har sett etter, men alle jeg ahr funnet står det på komentarer at den er korrupt eller fake :/
kimarve Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Last ned fra Piratebay eller en annen torrentside, det er lov. Har sett etter, men alle jeg ahr funnet står det på komentarer at den er korrupt eller fake :/ Wowwiki hadde har MASSE nedlastninger til wow classic, men ingen til BC.. synd klarer noen å finne en link eller torrent som er ordentlig så takk skal du ha !
kimarve Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 (endret) Last ned fra Piratebay eller en annen torrentside, det er lov. Har sett etter, men alle jeg ahr funnet står det på komentarer at den er korrupt eller fake :/ Wowwiki hadde har MASSE nedlastninger til wow classic, men ingen til BC.. synd klarer noen å finne en link eller torrent som er ordentlig så takk skal du ha ! Noen ;( ? Endret 10. november 2007 av kimarve
kimarve Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Last ned fra Piratebay eller en annen torrentside, det er lov. Har sett etter, men alle jeg ahr funnet står det på komentarer at den er korrupt eller fake :/ Wowwiki hadde har MASSE nedlastninger til wow classic, men ingen til BC.. synd klarer noen å finne en link eller torrent som er ordentlig så takk skal du ha ! Noen ;( ? Kan noen skaffe torrenten blizzard downloader bruker for jeg kan bruke "utorrent" !?
SprEA Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Gå på Blizzard Downloader Wikipedia og se helt nederst på siden. Er en link til et prog som heter WowTorrentEx. Brukte det tidligere og det fungerer flott. Readme ligger også i zip filen du laster ned. Lykke til
kimarve Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Gå på Blizzard Downloader Wikipedia og se helt nederst på siden. Er en link til et prog som heter WowTorrentEx. Brukte det tidligere og det fungerer flott. Readme ligger også i zip filen du laster ned. Lykke til Nice !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå