hiper Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Skaff zblock, så slipper vi alle nubsa uten rates. Støttes.
Jooakim Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Skaff zblock, så slipper vi alle nubsa uten rates. Støttes. Nå er jeg ingen ekspert på CS:S, men jeg synes det er litt rart å legge inn en plugin som ikke støtter dxlevel 70, kun for at spillerne skal bruke riktige rates. Da ville jeg heller tatt i bruk serverkommandoer - slik som sv_minupdaterate. Det eneste positive - som jeg vet om - zBlock kan tilføye, er korrekte netinstillinger.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ser ikke ut som om sv_minrate 20000 sv_maxrate 25000 sv_mincmdrate 70 sv_maxcmdrate 101 sv_minupdaterate 70 sv_maxupdaterate 101 fungerer.. Hva skal vi gjøre nå, Jooakim? Endret 1. desember 2007 av Slettet-3t93k9
kilik_02 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Skaff zblock, så slipper vi alle nubsa uten rates. Støttes. Nå er jeg ingen ekspert på CS:S, men jeg synes det er litt rart å legge inn en plugin som ikke støtter dxlevel 70, kun for at spillerne skal bruke riktige rates. Da ville jeg heller tatt i bruk serverkommandoer - slik som sv_minupdaterate. Det eneste positive - som jeg vet om - zBlock kan tilføye, er korrekte netinstillinger. Altså zblock blokerer ikke bare feile rates, grunne til at den blockerer feks. dxlevel 70 er rett og slett fordi det ikke er lov i noen ligaer nå til dags. Skrur ned grafikken såpass mye at det blir lettere å se igjennom smoke og flashen blir mindre effektiv. Zblock er must egentlig, ingenting som er minus med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå