bodytwist Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tar opp film fra kameraet mitt i Pinnacle. Men når jeg skal åpne fila for redigering i Pinnacle så står det at Pinnacle ikke er aktivert for PAL. Noen som vet åssen jeg fikser det?
KnightFal Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 f you are getting this error message, please make sure that you are using a legal version of Pinnacle Studio Plus Version 11. You can purchase a legal version of Pinnacle Studio Plus Version 11 directly in our online shop: If you live in Europe, click here. If you live in North America, click here. If you are using a legal version of Pinnacle Studio Plus Version 11 and you still get this error message in the Studio software “ Not enabled for PAL” please follow the reinstall instructions given in this FAQ. Funnet på pinnacle sin side. Tar opp film fra kameraet mitt i Pinnacle. Men når jeg skal åpne fila for redigering i Pinnacle så står det at Pinnacle ikke er aktivert for PAL. Noen som vet åssen jeg fikser det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå