TiEv Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei, en venn av meg har nettopp skaffet seg en Nokia 6290. Men har ikke det 3G signalet.. Jeg har selv 3G (som har det 3g signalet) og har prøvd å ringe og ringt fra nokiaen men videosamtalen fungerer ikke står det..hvordan får man 3G-signal? :S og har jeg tatt helt feil, støtter ikke nokia 6290 videosamtaler ? :S takk for svar Endret 10. november 2007 av TiEv
steinkul Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hei, en venn av meg har nettopp skaffet seg en Nokia 6290. Men har ikke det 3G signalet.. Jeg har selv 3G (som har det 3g signalet) og har prøvd å ringe og ringt fra nokiaen men videosamtalen fungerer ikke står det..hvordan får man 3G-signal? :S og har jeg tatt helt feil, støtter ikke nokia 6290 videosamtaler ? :S takk for svar Du går inn i denne rekkefølgen : meny - innstillinger - telefoninnstillinger - telefon - nettverk - nettverksmodus - dobbeltmodus eller UMTS steinkul
TiEv Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Hei, en venn av meg har nettopp skaffet seg en Nokia 6290. Men har ikke det 3G signalet.. Jeg har selv 3G (som har det 3g signalet) og har prøvd å ringe og ringt fra nokiaen men videosamtalen fungerer ikke står det..hvordan får man 3G-signal? :S og har jeg tatt helt feil, støtter ikke nokia 6290 videosamtaler ? :S takk for svar Du går inn i denne rekkefølgen : meny - innstillinger - telefoninnstillinger - telefon - nettverk - nettverksmodus - dobbeltmodus eller UMTS steinkul takker det skal testes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå