Kvendset Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg har et bilde jeg skal forstørre og få skrevet ut på en alu-plate (hos allkopi). Det jeg lurer på er hvor stort dere tror man kan fremkalle dette bildet (vedlagt) uten at det blir kornete. Lurer også på å foreta et par endringer til på bildet før jeg sender det inn, så hvis dere har tips der så tar jeg gjerne imot. (Må sikkert få de mørke partiene i bildene mørkere, slik at alt uten himmelen blir så godt som helt svart...) Er det noen som har erfaringer fra alu-plate kopiene hos allkopi?? Takker for svar.
andreash Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg har et bilde jeg skal forstørre og få skrevet ut på en alu-plate (hos allkopi). Det jeg lurer på er hvor stort dere tror man kan fremkalle dette bildet (vedlagt) uten at det blir kornete. Lurer også på å foreta et par endringer til på bildet før jeg sender det inn, så hvis dere har tips der så tar jeg gjerne imot. (Må sikkert få de mørke partiene i bildene mørkere, slik at alt uten himmelen blir så godt som helt svart...) Er det noen som har erfaringer fra alu-plate kopiene hos allkopi?? Takker for svar. Naboen min skrev ut et S/H bilde på metall hos Allkopi og den ble bra den. Hun har den på veggen i stuen og den er kjempefin. Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå