bögfisk Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Heisann, for ca. et halv år siden følte jeg meg lei av wow og tenkte at jeg aldri kom til å spille det igjen, men nå fikk jeg litt lysten tilbake (no shit). Men når jeg skulle instalere det igjen oppdaget jeg at ikke kunne finne tbc-cdene. Kanskje litt teit problem stilling, men tenkte jeg bare skulle sjekke først, så jeg lurte på om det var noen måte jeg kan få spilt på min lvl70 uten å kjøpe ny tbc?
Tuffey Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Heisann, for ca. et halv år siden følte jeg meg lei av wow og tenkte at jeg aldri kom til å spille det igjen, men nå fikk jeg litt lysten tilbake (no shit). Men når jeg skulle instalere det igjen oppdaget jeg at ikke kunne finne tbc-cdene. Kanskje litt teit problem stilling, men tenkte jeg bare skulle sjekke først, så jeg lurte på om det var noen måte jeg kan få spilt på min lvl70 uten å kjøpe ny tbc? tror det er mulig å laste ned tbc fra wow-europe. ikke helt sikkert tho, for accouten din er jo registert med din tbc key, siden du har spilt tbc før, så enten prøv å laste det ned fra wow-europe eller lån cd-er fra en kompis;)
Sadfez Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Log inn på account management og trykk på 'download the burning crusade'
bögfisk Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Okei, skal gjøre det. Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå