Gå til innhold

Fotografer i og rundt Melhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hed meg en SB800 + en softbox ihvertfall ^^ Blir ikke noe undervisning nei, men vi kan jo øve oss på hverandre litt osv?, er vel flere som har blitzer vi kan bruke. Kan ta med IR sendere så canon folka kan få trigga SB800 også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tja, Cruel setter lys, vi knipser? så får vi se hvor fort vi klarer å tømme batteriene :D

da tar jeg med blitz også - og noe småstasj som kanskje kunne vært moro å vise fram. Har kommet fram til en del kreative løsninger på egenhånd :-)

Ellers hadde det vært moro å få testet ut og diskutert forskjellige oppsett for portrettfoto.

Skrevet
Jeg kan stille i tolv tida om du er intressert mr olsen ^^

Så får jeg tatt toget halv ti ^^

Er der kl 12 jeg ;) Om det ikke regner, da er jeg kanskje på skansen...

om været er greit tar jeg meg en tur kl 12 jeg også.

Skrevet

Sitter på vg.no været nå, og det ser ikke helt lyst ut...

Om jeg ikke er på Nidarø er det fordi det regner for mye eller jeg prøver meg på annen foto, men skal prøve å være der kl 11-12..

Skrevet
drygern litt før jeg kommer om det er dårlig vær =)

tar toget så jeg er der i halv ett tia eller noe da. så får jeg titta litt rundt på noen butikker og spist litt før vi skal på ISAK :p

Ja, det er jo ikke hver dag vi er i storbyen? :!:

Jeg kommer vel i ett tiden jeg også. Tar vel sikkert samme tog som deg. Om jeg ikke blir kjørt da, men tviler på det..

Skrevet
Har lånt bort kameraet til en kompis som har en oppgave på skolen.

Kanskje jeg kommer neste gang :)

Du må ikke ha med kamera. Du kan jo ta med et minnekort så kan du låne andres å se bildene hjemme.

Kom for pratens skyld, jo flere jo bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...