Gå til innhold

register feil kommer opp hele tiden, ødelagt hardware?

Anbefalte innlegg

Skrevet
...men det  plomper opp feilmeldinger fortsatt. Flere ganger under innstalasjonen kom det frem "could not load the innstalations files from cd rom, please contact your hardware vendor", det samme skjedde med floppyen, så kom det opp feil med "systemet".  

Og nå fryser xp setupet seg når det skal slette "tempoary files used for the innstalation"

Hores ut som om at CD'en er kopiert, jeg brukte en gang en Win2k CD som var kopiert, virket daarlig, fikk utrolig mange feilmeldinger, men utrolig nok saa fikk jeg installert alt til slutt.

Frankie

Singapore

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem for noen år siden på et Tekram HK med via og en P3 pross med en slotconverter. Bytta slotkonverteren og alt funka som fint.

Skrevet

Jeg ville ha sjekket minne brikkene. Har du muligheter til å låne noen?

Hadde en maskin jeg skulle sette opp for en bekjent. Masse registerfeil oppsto underveis. Problemer med reinstallering Her var årsaken feil på minnebrikker.

Skrevet

Ringte til komplett.no i dag, dei var ganske sikker på at det var minnet som var dårlig.

Sitter nå og kjører memtest-86 v3.0 , men er det normalt at det tar så lang tid?? den har holdt på nå i over 5 timer ! (256 mb ddr pc2700 og xp1700 prosessor)

Sånn som det er nå har ikke memtest funnet noe galt på minnet ....

men den kjører enda da.....

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...