oya Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hei! Har et irriterende problem. Internett fungerer ikke slik det skal. Jeg har følgende problemer: - FTP-overføring i "min datamaskin" fungerer ikke. Det ser ut til at filene starter å laste opp, men ingenting skjer, til en feilmelding kommer. - Opplasting i webskjema fungerer ikke. Hverken facebook (java og enkel), nettby, og andre enkle opplastingsskjema. - Surfing på internett er generelt tregt. - Har store problemer med å komme inn på hotmail Men så har det seg slik at følgende fungerer perfekt: - Nedlasting av filer i IE og Firefox (full fart) - Ned og opplasting (lovlig!) med bittorrent (full fart) Har prøvd å lukke alle program som bruker internett, men de samme probleme som nevnt over er til stede, og det gjelder både i firefox og IE. Jeg får levert internett fra canaldigital (over kabeltv). Disse problemene har først kommet de siste dagene. Noen som har formeninger om hva dette kan være?
oya Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Det er sykt ille nå. Ingen som har noen løsning på problemet? Får nesten ikke brukt nettleserne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå