Naiits Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Kan noen hjelpe meg? Eg klarer fint å spille på singleplayeren, men når eg skal innpå online så blir eg kikket rett før eg får begynt. Det kommer opp at punkbuster kikket meg pga et eller annet uforstålig for eg som ikke e den beste i engelsk.. Eg har prøvd ca 10 ganger. 2 av gangene har eg kunne spilt i nesten ett min, også kom det opp en annen grunn til at punkbuster kikket meg :S
Joney Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Kan noen hjelpe meg?Eg klarer fint å spille på singleplayeren, men når eg skal innpå online så blir eg kikket rett før eg får begynt. Det kommer opp at punkbuster kikket meg pga et eller annet uforstålig for eg som ikke e den beste i engelsk.. Eg har prøvd ca 10 ganger. 2 av gangene har eg kunne spilt i nesten ett min, også kom det opp en annen grunn til at punkbuster kikket meg :S Ta et printscreen og legg det ut her, så får vi se.
nilsMeister Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 har du vista? isåfall høyreklikk på bf2 ikonet, velg kompatibilitetsmodus xp, kjør som administrator.
Naiits Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Det gikk med det administrator-greiene. Tusen Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå