shockwave Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Er det noen som hvet om et bra multiplayer sandbox game? Jeg vet om Gmod/Garrys mod, men den koster penger(vet og om gratis versjonen).
Crossfire Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Second Life kanskje? Har prøvd det såvidt, der er jo ALT brukerlagd. Det er for øvrig ikke ment som et "spill" heller, mer som en.. second life
shockwave Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Kan jeg lage ting inne i spillet der slik som i Gmod?
Crossfire Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Kan jeg lage ting inne i spillet der slik som i Gmod? har ikke testet gmod men du kan lage stort sett alt i secondlife. Sjekk her for eksempel Endret 8. november 2007 av Crossfire
Darkmace123 Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Kan jeg lage ting inne i spillet der slik som i Gmod? Hvis du har hørt om noe som heter "steam" og Half life 2 så er gmod altså garrys mod et Half life 2 sandbox spill med 1 player og online der kan man bygge nesten alt man vill man kan installere addons fra en side som heter garrysmod.org når man har installert spillet og starter det for første gang kan man se in i fil mappen der man finner garrysmod så garrysmod inni den igjen der er det en mappe som heter Addons når man installerer addons gjør man det fra garrysmod.org og lagrer dem i den fil mappen man starter garrysmod igjen så har man tingene man installerte fra garrysmod.org så man kan nesten gjøre alt man vill i det spillet :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå