Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er forelsket i en i klassen over.


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest HvaSkalJegGjøre

Hei !

 

Jeg er forelsket i en jente som går hakket over meg. Da er hun 17 og jeg er 16. Hun pleier og stå aleie på busstoppet og jeg ser henne ellers ikke så mye.

 

Men problemet er at jeg er stup forelsket i henne. Jeg har prøvd og få øyekontakt, men ser ikke ut som hun har merket det noe serlig.

 

Jeg har da vlaget og, enten gå bort til henne og spørre om hun er ledig ( som om ikke det er skummelt liksom ) eller jeg kan glemme henne ( som om det skulle være mulig da ).

 

Hva kan jeg gjøre ? Jeg har lyst til å bli bedre kjent med henne !

 

Tips til meg ?

 

Takk på forhånd !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei !

 

Jeg er forelsket i en jente som går hakket over meg. Da er hun 17 og jeg er 16. Hun pleier og stå aleie på busstoppet og jeg ser henne ellers ikke så mye.

 

Men problemet er at jeg er stup forelsket i henne. Jeg har prøvd og få øyekontakt, men ser ikke ut som hun har merket det noe serlig.

 

Jeg har da vlaget og, enten gå bort til henne og spørre om hun er ledig ( som om ikke det er skummelt liksom ) eller jeg kan glemme henne ( som om det skulle være mulig da ).

 

Hva kan jeg gjøre ? Jeg har lyst til å bli bedre kjent med henne !

 

Tips til meg ?

 

Takk på forhånd !

 

Her leser vi hele tråden ja...

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Når jeg ser en topic, så setter jeg med ned å skriver et fyldig svar med en gang, mens jeg venter på at tråden skal åpne seg. Ble litt skuffet når situasjonen ikke var lik den jeg hadde forestilt meg da skjønner du.

En og en halv side med masse råd og erfaringer bortkastet.

 

Men jeg vil nå si at det jeg spure om er litt relevant likevel jeg da, altså om han har mulighet til å snakke med henne mens de venter på bussen.

Lenke til kommentar
Gjest HvaSkalJegGjøre
.......Hun pleier og stå aleine på busstoppet og jeg ser henne ellers ikke så mye.....

 

Ser ut som han har sjangs til å snakke med henne ;)

 

Ja, ikke så dumt. Men jeg har ikke lyst til å dumme meg ut forran venner og sånt viss hun avblåser meg =S

Lenke til kommentar

Går det an å gjøre det vanskeligere? Er jo faktisk bare til å gå bort å snakke med hun? Står du på samme busstopp ofte med henne kan du jo ta det litt langsommere frem..

 

I tillegg så virker det ikke som om du kjenner jenten når du kun ser hun på busstoppet så jeg tror neppe du er forelsket, enda..

 

På vestlandet (Bergen) sier vi EN gutt. Vi bruker ALDRI EI.

Endret av Jokka1990
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flere off-topic-innlegg er slettet. For språklige diskusjoner har vi Språkforumet.

 

Et innlegg er i tillegg fjernet grunnet brudd på reglene for gjesteposting. Anbefaler den aktuelle posteren å registrere seg, slik at du kan delta på forumet under ditt eget brukernavn.

 

Regler for gjesteposting er som følger (står spesifisert øverst på siden)

 

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...