Gå til innhold

når blir 8800GT lagervare ?

toazty

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet når det kommer som lagervare hos norske selgere?

står en ubekreftet dato hos netshop på 9\11 , men hos andre står det 23\11 , og alt er ubekreftet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det virker som om det går litt i perioder..jeg fikk bestilt ett forrige fredag, noen fikk dei første dagene etter lanseringen. en må nok vere litt på hugget

Skrevet

Da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål tillater jeg meg selv å spørre, hvordan er støynivået på et 8800GT kontra et HD2900 PRO? Og hvordan er ytelses-forskjellen på disse kortene? Har fremdeles angrefrist på mitt kort så kan komme til å bruke angreretten om begge disse tingene er bedre på 8800GT

Skrevet
Da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål tillater jeg meg selv å spørre, hvordan er støynivået på et 8800GT kontra et HD2900 PRO? Og hvordan er ytelses-forskjellen på disse kortene? Har fremdeles angrefrist på mitt kort så kan komme til å bruke angreretten om begge disse tingene er bedre på 8800GT

Vet ikke hvordan støyforholdet er i forhold til HD2900, men synes ikke støyen er plagsom, vifta på mitt 8800GT kjører normalt på ca 30%, kjører opp til 45% i rivatuner under overklokking, da høres vifta såvidt over harddisker og kabinettvifter. På 30% hører jeg ikke skjermkortvifta over cpu-vifte og 3 kabinettvifter. Det finnes også en passiv kjøleløsning for 8800GT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...